Köpvillkor

§ 1. Köparen ansvarar för att  undersöka om de har möjlighet att öppna pdf-filer eller epub 2 filer på sin dator, mobila enhet innan ett köp av en digital produkt. 

§ 2. Köparen ansvarar innan köp av digitala coachande tjänster att ha tillgång till en telefon, mail eller chatt. Beroende på vilken tjänst köparen har köpt.

§ 3. När ett köp av digitala produkter är betalt eller när digitala tjänster är påbörjade då finns ingen ångerrätt. Det finns stöd i lagen Av 2 kap. 11 § 11 p som gäller distansavtal på digitala produkter och tjänster. Om en näringsidkare uppställer ett villkor om att konsumenten inte får 14 dagars ångerrätt. Så dessa villkor kommer tillämpas då en digital e-bok är svår att återkalla när den redan är utskickad, likaså ett påbörjat coachande samtal är svårt att återkalla då den redan är påbörjad. Dock kommer konsumenten få billiga möjligheter att kunna prova på coachning innan de bestämmer sig för en mer långvarig vägledning.

§ 4. Näringsidkaren åtaganden är att leverera den produkt eller tjänst som köparen beställt .

§ 5. Näringsidkaren ger snabba leveranser på digitala produkter i de utlovade formaten.

§ 6 Näringsidkaren ger coachande samtal under den tid och dag vilket köparen har godtagit. 

$ 7. Näringsidkaren har skyldighet att hålla tystnadsplikten och hålla alla samtal skyddade från utomstående part.